Ann Strydom vs Hooggeregshof

Post Reply
Kubaan
Site Admin

Ann Strydom vs Hooggeregshof

Tue Feb 18, 2020 6:03 pm

Ag Shame !!!
Ann Strydom verloor haarself weereens....

Ou Plooie Taxi Ann Strydom gaan my nou WEER Hof toe vat.
Seker al die 10de keer maar hierdie slag met `n nuwe lagwekkende poging en glo my die een is meer lagwekkend as die Parliment.

Ou Vroetelvarkie Ann gaan nou Hooggeregshof toe.
Vorige sake teen my kon nou nie ondersoek word nie aangesien ek n narsis is en vrouens Hospitaal toe donner.
Vorige sake staan nie teen my nie aangesien ek op 46 Jarige Ouderdom my werk by die Poskantoor verloor het AGV n geestestoestand
Ek sal dus met alles wat sy teen my maak wegkom en staan dus nie so Ja mense, volgens ou Annetjie is ek dan nou BO die Wette verhewe want volgens haar het ek n geestestoestand wat in my guns tel.

Ten laaste gaan Sy nou haar laaste bietjie SASSA geldjies gebruik vir haar Advokaat wat nog uitgepass le in Saxonworld en die Hooggeregshof nader vir `n SPESIALE RESTRAINING ORDER wat my sommer gaan VERBIED om op FACEBOOK te OPERATE so dalkies Groet ek julle binnekort op FB..

Ai toggie
Grapgat Groete

Ou Ann, ek hoop jy het jou bewyse reg waar ek my Dogter gemollesteer het, geld uit die Weduwee Fonds gesteel het, Kinders aan Gert van Rooyen verkoop het, die Huis in Adelaide waar ek en my Ouers gewoon het waar Kinders gemollesteer was en dan heg jy al hierdie BEWYSE sommer by jou AANSOEK dat die HOF sommer net daar n BESLISSING maak van WIE nou WERKLIK n GEUSTEVERSTEURDE PERSOON is.

https://annstrydom.blogspot.com/

Post Reply

Return to “Ann Strydom - Boksburg Jesus se Helpers”