Hans Van Ginkel Vs Dames

Kubaan
Site Admin
Posts: 430
Joined: Sat May 27, 2017 9:14 am

Hans Van Ginkel Vs Dames

Post: # 441Unread post Kubaan »

Hans Van Ginkel

Kan die werklike "Hans van Ginkel"("BaronReede?) asseblief sê vir wie hy werk? Sy FB naam is op die oomblik "Baron Reede' maar hy was ook bekend as 'Max Greyling' en beweer hy was die sanger Der Graff op 'n tyd. Hy was oo k die man wat daardie ou gedig van Dan Roodt oor 'die Volksmoeder' tot vervelens toe op FB gepos het. Hy erken self hy was 'n kolonel in die SA Polisie, en verberg nog steeds die helfte van sy gesig op Facebook. Die bron van sy inkomste is ook maar vaag. Sy verdagmakery teen my begin my baie te verveel.

Hans Van Ginkel
As oud Veilihgheids Polisieman moet die rooi waarskuwings soos bloed voor jou drumpel vloei want sy werk was juis om regses te vervolg en arresteer.
Wat soek hy nou oral tussen die regses, juis om inligting te bekom en dit is baie duidelik te siene dat na hy uit die Mag is hy steeds betrokke was met die Cornelia de wet episode.
Wees gewaarsku, wat jy daarmee maak is egter jou saak.
Hans1.jpg
Hans1.jpg (25.45 KiB) Viewed 354 times
Work and Education
Employers SA Police Service
Lt Col · Jan 14, 1982 to Mar 17, 2003
DESK HEAD: COMMERCIAL CRIME & NATIONAL COORDINATOR: ORGANISED COMMERCIAL CRIME INTELLIGENCE
Present Occupation: Private Labour Practitioner & Mediator
Mar 18, 2003 to present

Johan Lubbe

Hans Van Ginkel - se dreig boodskappe aan Cornelia - hier dreig hy openlik dat hy sal sorg dat haar kinders gevat word --- Hans jy wat voorgee jy is n Kolonel in die Polisie - wat dreig dat jy jou polisie vriende sal stuur en - wat Cornelia met leed gedreig het - jou dae is getel. Hoor hierdie Boer vandag - pak jou tassies en F@koff terug Europa toe - jy is nie n Suid Afrikaner  nie - en hoort nie hier nie.

HIER IS DIE DREIGBRIEF VAN `N PATETIESE POLISIEMAN.

Let wel hoe hy homself opheuwel en daar is verskriklik BAIE vraagtekens oor wie die Polisie  gestuur het om Cornelia de wet te arresteer.

Wel... Mnr. Van Ginkel se Naam kom oral voor ???


Hans Van Ginkel

Jy weet ou Kots'Nelia, en beskik oor twee akademiese grade, ñ nasionale diploma en verskeie baie ander unieke en gesogde kwalifikasie. My IK was al op skool as "very superior" geklas. Ek kom uit ñ voor - aan staande Europese familie. Ek is bowennal ideologies en deur bloed ñ Boer. Wat laat ñ braaksel wat in die media erken het dat jy vieslike dinge met al wat man is aanvang dink dat iemand soos ek enigsins ñ belangstelling in jou doen en late het? Jy is ñ groter nar as Malema en Zooooma saam. Niemand vat iets soos jy of wat jy te spuitpoep het enigsins kop toe nie. Niemand is bang vir jou poef nie en niemand lag eers meer vir jou aapstreke nie. Van ons is egter bang vir die invloed wat jou siek bestaan op jou arme kinders kan hê. Hulle sal beslis beter af wees onder die beskerming van die Kinder-Advokaat in.pleegsorg. Dink jy sal saamstem....
Hans2.jpg
Hans2.jpg (13.45 KiB) Viewed 354 times
Johan LubbeWaarheid oor leeuwag en bbf en pantzer.

Hans von Hinkel - n slang - iemand wat hom nog steeds voordoen as n Polisie Offisier - dit is ook die wit gemors - wat Cornelia gedreig het - op n daaglikse basis - wat vertel he thy het baie pelle in die polisie - en dat hulle Cornelia se kinders gaan vat - hierdie wit gemors - was te sleg om te werk in die Polisie - toe word hy uitgeskop - nou gee hy voor hy is nog steeds n Kol. in die Polisie.

Johan Lubbe Lyk nogal of Hans von Ginkel - ook die aaptwak kwaai rook - kan nou sien hoekom die polisie hom weg gejaag het.

Johan Lubbe Hou die groep dop - ek gaan nog al hierdie Leeuwag, Panzer en BBF gemors se fotos hier plaas - sodat elkeen in SA kan sien - hoe lyk wit terroriste - verraaiers - beplanners en bedelaars.

November 10, 2013 at 12:22 PM

Die kont was n poot. Hy is oortuig dat hy n afstammeling van Baron Godard van Ginkel (van Reede) is. Hy is 'n slang en werk vir die ka??...hy is 'n sociopaat en lok regses uit om hulle aan die regering te rapporteer. Die "max greyling" ding was ook net 'n stunt op Facebook...hy bly in George. Kan presiese adres verskaf...


Faceboek
https://www.facebook.com/groups/Perdeby

Telegram
https://t.me/+AlfWWNYxCm8xMTJk

Twitter
https://twitter.com/DPerdeby

Copyright
@ Perdeby



**FAIR USE**
Fair use Copyright Disclaimer under the South African Copyright Act, allowance is made for “fair use”
for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, education and research.
Fair use is not an infringement of copyright.

This channel is for educational purposes only!!
All my content is / was found on the public domain.
I follow the fair use dealings and fair use guidelines with my opinions and news that I report
to my subscribers about the topic of Gert van Rooyen Investigation.

Fair use permits a party to use a copyrighted work without the
copyright owner's permission for purposes such as criticism,
comment, news reporting, teaching, scholarship, or research.[/size][/b]

ALL MATERIAL AVAILABLE ON SOCIAL MEDIA
Post Reply

Return to “Hans Van Ginkel”